***shah rukh khan ***

***shah rukh khan ***

ستاره دوست داشتنی بالیوود *srk*

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 21834
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1




از یک تا ده با شاهرخ خان


یک کاری که باید تا قبل از رسیدن به 40 سالگی انجام می دادی؟ کم کردن تعداد بسته های سیگارم ، فکر می کنم شش تا خیلی زیاد باشد و دو بسته در روز کافی است.

دو دو عادتی که با ناراحتی همسرت مواجهه می شود؟ مدت زیادی در حمام می مانم کار خاصی انجام نمی دهم فقط در آن جا وقت گذرانی می کنم ، کتاب و مجله می خوانم با تلفن صبحت می کنم. چون حمام تنها قسنت خانه است که بی سر و صداست آن جا اتاق خصوصی من است. دوم اینکه شبها خیلی دیر می خوابم ، چون به خاطر نوع کارم به کم خوابیدن و دیر خوابیدن عادت کرده ام ، اما همسرم از این موضوع ناراحت می شود چون می گوید هر چقدر من بیدار می مانم و دیر تر می خوابم ، بچه ها نیز بیدار هستند و دیر تر می خوابند.

سه صحنه ای که هیچ وقت حاضر نیستی در آن ها بازی کنی؟ صحنه های عاشقانه ، دیالوگ های بسیار سریع و تند ، دعوا و زدن زنان در فیلم ، اولین و آخرین باری که چنین صحنه ای را در فیلمی بازی کردم در مقابل مادوری دیکشیت در فیلم انجام بود که به قدری احساس بدی به من دست می داد، که بعد از آن به سراغ مادوری رفتم و از او عذر خواهی کردم . اما به هر صورت هیچ چیزی صد در صد نیست و من نمی توانم بگویم هیچ گاه امکان ندارد چنین صحنه هایی در فیلم های آیند من وجود داشته باشد ، ممکن است شخصیتی که بازی می کنم ، مجبور به اجرای چنین حرکاتی باشد. اما به هر حال همه چیز وابسته به این است که یک بازیگر چه طور آن را اجرا کند.

چهار زنی که فکر می کنی زیبا هستند؟ آنجلینا جولی ، کاترین زتا جونز ( شاید خیلی ها برایشان عجیب باشد اما من عاشق نقش مارسیا تومی اوهستم ، او بازیگر فوق العاده ای است ) و سومی هیما مالینی نیز مطمئنا زیباست
و می توانید به آن ها نام رانی موکرجی ، پریتی زینتا ، کاجول ، مادوری دیکشیت ، آیشواریارای ، جوهی چاولا و ... را نیز اضافه کنید. چون همگی بسیار زیبا هستند. اما من به قدری در کنار تمام آن ها بودم و با آن ها کار کرده ام که شاید زیبایشان برایم عادی شده باشد چون معمولا دوستی های صمیمانه ، خصائل و ویژگی های بسیار زیبایی را می بینید که دیگر زیبایی ظاهری در مقابل آن ها جلوه ای ندارد.

پنچ چیزی که از بچه هایت یاد گرفته ای؟ چگونه کار کردن با (( بی بلاد )) راه های مختلف لباس پوشاندن به عروسک های باربی ، پریدن از روی آتش بدون اینکه آسیب ببینی ، تماشای کارتون به مدت بیست و چهر ساعت در روز و هفت روز هفته ، ساعت ها رانندگی و گردش در شهر با ماشین رو باز و بدون کروکی.

شش کلمه یا عبارتی که اغلب از آن ها استفاده می کنی؟ انشاءا... چطوری؟ خیلی باحاله ، بیا بغلم. چقدر وحشتناک ( من عادت به استفاده از این کلمه را از یکی معلم های آرین یلد گرفتم چون همیشه در زیر دفتر مشق او ، این کلمه را می نوشت ) خداوند به همراهتان.

هفت بازیگر مردی که تحسینشان می کنی؟ آمیتاباچان ، امیر خان ، سلمان خان ، ریچاردگر، الیور مارتین ، جانی دپ و برادپیت ، می توانید به این لیست نام دوستان عزیزی چون سیف ، ویویک ، فردین و ... را اضافه کنید.

هشت کتابی که دوست داری از روی آن ها فیلم ساخته شود؟ تصادف عجیب یک سگ در شب نوشته مارک ها دون. زندگی پی ، نوشته یانا مارتی . اسپایدر من ( که فیلمی هندی از روی آن خواهم ساخت ) ماهابهارات. داستان زندگی حضرت موسی. تمام کتاب های الموره لئونارد. الهه خوبی ایون ( که در مورد زندگی یک بچه بسیار نابغه و باهوش دوازده ساله است که به جنایت کار بزرگی تبدیلمی شود ) رقص احمقانه نوشته اریک ووس ( این نمایشی بود که وقتی در دهلی بودم برای بچه ها بازی می کردم ).

نه تا از وسایلی کوچکی که به علاقه مندی؟ لب تابم ، آی پو ، وب کم ، عینک های مخصوص شب ، تلفن همراهم ، دستگاه بازی سونی ، دستگاه نمایشی قابل حمل DVD ، روبات های کوچک و دوربین دیجیتالی کانن یا نیکون.

ده فیلمی که می توانی بارها به تماشای آن بنشینی؟ اسلحه عریان ، دنیای دیوانه دیوانه دیوانه ، افسانه پولپ . جانه بی دویا رو پادوسان ، شعله ، حافظه ، جان سخت ، بازگشت به آینده ، ورود اژدها. 


نظرات شما عزیزان:

سميه
ساعت13:58---26 ارديبهشت 1391
مرسييييييييييييي عكسهاومخصوصا مطالب خيلي قشنگ وجالب بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Parastoo تاريخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

درود به تمامی دوستداران شاه بالیوود *

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to srk.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com